|
|
|
|
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
 |
Takaši Miike / Autor bez... |
#107 |
profil |
Antonín Tesař |
V roce 2015 měl na festivalu v Cannes v sekci Directors' Fortnight premiéru nový film japonského režiséra Takašiho Miikeho Yakuza apokalypsa (Gokudó daisensó, 2015). Nadsazená braková gangsterka o... |
|
|
|
 |
Dvojí vědomí... |
#119 |
kritika |
Antonín Tesař |
Trailer filmu Spikea Leeho BlacKkKlansman je sestříhaný tak, že může připomínat formální návraty Quentina Tarantina k brakovým filmům ze sedmdesátých let. Ve skutečnosti má ale jeho ztvárnění... |
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
|
 |
|
 |
|
|
|
 |
Hraní, teorie, umění /... |
#114 |
kniha |
Antonín Tesař |
Počítačové hry v současnosti patří mezi média či popkulturní druhy, které jsou určitou komunitou veřejně činných osob emancipovány či etablovány na úroveň uměleckých disciplín. Podobné... |
|
 |
Žena v ohni / Odnikud |
#115 |
kritika |
Antonín Tesař |
Poslední film německého režiséra Fatiha Akina Odnikud budil u zahraniční kritiky rozruch především svým závěrečným, třetím dějstvím. Drásavý příběh ženy, která kvůli teroristickému... |
|
|
|
|
|
|
|
 |
Ozu chudých / Po bouři |
#113 |
kritika |
Antonín Tesař |
Hirokazu Koreeda v jednom rozhovoru mluvil o tom, v čem je postava Rjóty, hlavního hrdiny jeho nového filmu Po bouři, autobiografická. Rjóta, stejně jako Koreeda, ve svých dvacátnických letech vyhrál... |
|
 |
|
 |
|
|
|
 |
|