|
|
 |
Film je jako snění /... |
#online |
rozhovor |
Marek Čermák |
Ze tří dětí narozených chudým tibetským nomádům byl Pema Tseden tím jediným, které dokončilo studia. Nejprve se věnoval tibetské literatuře, pak, díky nadaci Trace Foundation podporující rozvoj a... |
|
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
 |
|
|
|
|
|
 |
Rozhovor s ředitelem La... |
#82 |
rozhovor |
Jakub Felcman |
26 let působil jako filmový kritik deníku Libération, 4 roky vedl švýcarský filmový festival ve Fribourgu. Do pozice ředitele sekce La Quinzaine des Réalisateurs jej zvolila pořádající společnost... |
|
|
|
|
|
 |
Dál, jinam, drzeji /... |
#114 |
rozhovor |
Jakub Felcman |
Začínal v roce 1972 jako přehlídka nových zahraničních filmů zakoupených do nizozemské distribuce a dnes mu na festivalové scéně patří pozice významné mezinárodní akce zaměřené na nové mladé... |
|
|
|
 |
Divák platí, aby... |
#79 |
rozhovor |
Tomáš Pivoda |
Po filmech Le Pornographe (2001), Tiresia (2003) a De la guerre (2008) se zdálo vysoce nepravděpodobné, že by se Bertrandu Bonellovi jednou podařilo proniknout až do české distribuce. Původně vystudovaný... |
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
 |
|
 |
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
 |
Sochání (v) Cannes /... |
#100 |
rozhovor |
Jakub Felcman |
Cannes Classics je nejmenší a nejvíce přehlíženou sekcí festivalu v Cannes. V posledních dvou letech ale dostala jasný ráz, směr a čitelnost. Hlavním koordinátorem sekce je Gerald Duchaussoy, který... |
|
 |
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
|
 |
|
 |
|
|
|
|
|